Foto's

28 februari 2010 - Be'er Sheva, Israël

Nou, een goede blogger schijn ik op deze reis niet te zijn. Terwijl ik echt wel tijd heb om iets te schrijven. Maar het is niet goed om dingen over je onderzoek te publiceren (Ik moet toegeven: heel veel valt er nog niet over te zeggen behalve dat ik nu Hebreeuwse les volg met Ethiopische vrouwen huiswerkbegeleiding geef aan een paar Ethiopische kindjes.) en mijn dagen zijn niet echt spectaculair gevuld. Iets wat me trouwens echt opbreekt hier want als ik ergens niet goed in ben, is het mezelf vermaken. Ik kan mezelf op zich wel vermaken, maar me daar gelukkig bij voelen is een tweede. Anyway, natuurlijk gebeuren hier wel leuke dingen. Zo ben ik vannacht op stap geweest in Tel Aviv, als Pocahontas. Purim in Israel is wat mij betreft beter als de Nederlandse carnaval :)

Maar omdat foto's soms meer zeggen dan 1000 woorden, hier de link van mijn album.
Er staan weer flink wat nieuwe plaatjes op.

Misschien later meer over de ups and downs hier in Be'er Sheva. Stay tuned...

1. margo mulder:
    28 februari 2010
    Ha Elles,

Leuke foto's! Onderzoek doen is taai, en op gang komen zeker, en dat in een vreemd land. Respect voor je onderneming. Best lastig als alle structuur uit je zelf moet komen, maar dat gaat jou wel lukken!! sukses.
  2. Elke:
    8 maart 2010
    Hey El,
    Leuk om weer wat te horen en foto´s te kunnen kijken. Hoop dat je inderdaad genoeg leuke uitstapjes hebt zodat je jezelf niet te veel in je eentje hoeft te vermaken.
    Ik blijf tuned ;)
    Liefs
  3. Dani:
    6 april 2010
    Elisabeth Maaskant!
    Al meer dan een maand geleden dat je geblogt hebt! Dat ben ik niet van je gewent ;) Ik dacht dat ik de slechte blogger was :P Hoe was het festvival? De foto's zien er iig vet uit! Vergelijkbaar met het walk about love fest? Hoeveelste kom je terug? Geniet nog van je laatste weekjes!

Chao Dani