Contactgegevens

21 februari 2008 - Haifa, Israël

Om veiligheidsredenen en gemak moest ik hier een telefoon huren. Het is een gloednieuwe kleine Nokia. Dit toestel hoort bij mijn nieuwe Israelische nummer met heel voordelige tarieven voor mij en de achterblijvers. (Het gaat via de UK. Dus; als je me belt, bel je niet naar Israel (duur) maar naar de UK (relatief goedkoper)) Goed geregeld dus. Hierbij mijn nieuwe telefoonnummer. Als je wilt bellen, kan het heel goedkoop (voor hoeveel weet ik niet precies, kom ik nog achter) via dit eerste nummer.
1-3474108939

SMSen kan naar dit nummer. (Het is dezelfde telefoon. Het is nogal ingewikkeld.)
00 972 526163560

MMSen kan naar mijn eigen Nederlandse nummer wat jullie ongetwijfeld al hebben.

Daarbij komt nog het volgende... Mijn kamer behoeft wat decoratie. ;)
Bij deze mijn postadres voor degene die zich geroepen voelt.

Elles Maaskant
c/o The International School
University of Haifa
Haifa 31905
Israel

1. Pauline:
    21 februari 2008
    Hey el

Ik heb je een smsje gestuurd! Ben benieuwd of hij is aangekomen. Je kamer ziet er stukken beter uit met die persoonlijke bezittingen erin ja. Wat een wereld van verschil!

x Paul
  2. Lean:
    21 februari 2008
    Hallo lieve schat!

Lekkere late reactie weer van mij; 2 dagen nadat je bent vertrokken:(

Maar ok, deze reis logger vind ik dus wel erg leuk en ik ga je veel volgen!

El, ik vind jou echt tuh stoer, dat je t ff weet:P!

Love you! veel plezier en bovenal veel succes!
    tot mails/sms'

Kus
    LJ, Kim & LJ
  3. Elly:
    22 februari 2008
    Dat gaat je wel lukken daar!
    En je muren komen wel vol hoor, de 1e kaart is onderwg!

groetjes, elly
  4. Ingrid:
    Elles!!!!

Ik heb je net een smsje gestuurd, hoop dat ie is aangekomen, wat een ingewikkeld telefoonnummer idd! Ik wil nog even zeggen dat ik enorm trots op je ben! En wat is het daar moooooi! Heel bijzonder allemaal.. er zit zoveel geschiedenis in die gebouwen, wow!

Nou meis maak er wat van he maar dat zal wel lukken jou kennende!
    -xxxxxxxxxxxxxx- Ing
  5. Roomies villa Amsterdamsestraatweg:
    Hey Zus!

Ik volg ook alles :P

'Tis echt vet raar joh, dat jij ineens daar bent..
    Eerlijk gezegd denk ik er (nog) niet zo veel bij na, maar als ik dan die foto's zie heb ik wel zo iets van: "Wtf.. :P"

Ik heb trouwens een paar nieuwtjes voor je:
    - Meneer Dielissen vind het vet gaaf van jou dat je dit doet :D Ik had het hem verteld tijdens mijn KWT maatschappijwetenschappen.
    - Ik ga heel binnekort een laptop kopen. Hopelijk deze maand nog.. En het wordt echt zo'n goede! Ik wordt namelijk GEK van deze computer, maar dat hoef ik jou niet te vertellen, geloof ik.
    - Sam is best ziek (geweest). Hij spuugde heel veel, at niks en poepte soms bloed enzo.. Dus wij waren bang datie weer bot op had ofzo, maar dat was niet. Hij is naar de dierenkliniek geweest en daar zijn X-rayfoto's van hem genomen. Zijn darmen waren geinfecteerd ofzo. Maar hij heeft geen voorwerp in zn buik. Dat is maar goed ook want anders zou hij geopereerd moeten worden. Maar dat is dus niet het gavel :)

Anyway, hier thuis verloopt alles redelijk goed.

Ik heb je nummers opgeslagen!

Er komt trouwens nog decoratie jouw kant op! K weet niet of ik mag vertellen wat, dus je ziet het nog wel.

Even weer terug naar je blog.
    Je kamer is toch zo erg nog niet? :P
    Na die make-over zou ik er ook wel in willen leven, denk ik :)

Succes verder in ieder geval, en ik laat snel weer iets van me horen!!

Liefs, je broer

En Onthoudt: "I am a square!" "I am a shape!"
  6. Annie:
    23 februari 2008
    Hallo Elles,

Nu Elke weg is en ik op haar blog kijk, dacht ik ook aan jou. Ik wist je adres en lees nu al jouw leuke verhalen. Al heel wat meegemaakt, ook een beetje vakantiegevoel toch? Nou verder veel succes en ik blijf je verhalen volgen en zal vast af en toe wat schrijven.
    groet annie, moeder van Elke
  7. Johanna van Beek:
    5 maart 2008
    Kei knap Elles.....daar zit je nu ver van huis en alle vertrouwde dingen zijn nu allemaal ineens anders!!!!!Wat een tegenstellingen in zo"n land.Geloof is daar inderdaad alles, maar weet je nog hoe je de laatste werkdag bij A'hof stond te vertellen over diverse soorten geloof!Nu zit je er middenin..ineens toch anders denk ik.Maak er een onvergetelijke tijd van ,geniet en kom telkens terug bij je zelf.Liefs, Johanna van Beek